пятница, 24 мая 2013 г.


 На завершення хочу відзначити, що було найбільш корисним і цікавим на тренінгу:

- отримала досвід підготовки спеціальних форм для підтримки самостійної дослідницької діяльності учнів.

    Я зробила висновок, що:

- необхідно навчитися переглядати свої вимоги до результатів учнівської діяльності, враховуючи їх індивідуальні можливості;
- необхідно навчитись не нав’язувати учням свою думку, а повільно підводити їх до того, що на деякі речі можна дивитися з різних точок зору;
- необхідно погодитися з тим, що не всі учні можуть працювати у загальному темпі навчання;
- необхідно не зупинятися на досягнутому, з радістю вивчати все нове, навіть якщо воно, на перший погляд, здається не дуже бажаним і розумним.
  
  Тренерам та  колегам хочу подякувати за цікаві думки і приємне спілкування!

четверг, 23 мая 2013 г.


Цей модуль навчив мене  розумно поставити запитання,  бо це - основа якісного навчання. Адже добре продумані запитання провокують змістовні зв’язки з тим, що учні приносять до класної кімнати з попереднього навчання та зі свого життєвого досвіду.

среда, 22 мая 2013 г.

 Працюючи в парах або малих групах, розповіли один одному про свій приклад учнівської роботи та інструмент його оцінювання. Пропозиції та коментарі можуть допомогти нам удосконалити приклад. 
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо ролі і місця диференційованого навчання, що кожен учень має різний тип мислення, різні можливості щодо виконання поставлених завдань, тому важливим моментом є визначення можливостей учня заради сприянню виконання проекту та розподілення ролей учнів, спрямованих на його виконання.

вторник, 21 мая 2013 г.

 Цей модуль допоміг мені обдумати, що означає "оцінювання", а саме оцінювання має відбуватись постійно протягом проекту, форми оцінювання мають критерії, що тісно пов'язані з цілями, та дескриптори, що описують рівні сформованості навичок та рівні сформованості знань, які відображаються в кінцевому продукті проекту, що розробляється учнями. Щоб визначити рівень розуміння учнями теми, їх знання та якість учнівських робіт, їх демонстрації, необхідно використовувати підсумкове оцінювання.

понедельник, 20 мая 2013 г.

 Цей модуль допоміг мені зрозуміти, як можна використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання процесу навчання учнів. Впевнена, що тільки ІКТ дають змогу у повному обсязі представити результати роботи учнів, а вчителю гідно оцінити їх роботу. Для цього є багато засобів, з якими ми сьогодні ознайомилися, а саме використання блогу як щоденника дослідження учня.

суббота, 18 мая 2013 г.

Цей модуль допоміг мені навчитися, як можна використовувати комунікації та співробітництво для покращення процесу навчання та оцінювання учнів, асаме які зміни може внести використання сервісів Web 2.0 щодо спілкування та спіівпраці у навчанні моїх учнів.
Мережеве опитування

пятница, 17 мая 2013 г.

Цей модуль сприяв обговоренню в парах власних презентацій. було з'ясовано, як зробити проекти відповідно до вимог Державних освітніх стандартів та навчальних програм. Також розглянули та обговорили Закони, що стосуються прав та правил використання  робіт в освітніх проектах.
А також питання: яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями інтерне-ресурсів?